返金ポリシー

キャンセル・返品・交換


(1)ご注文日から12時間以内であれば、ご注文をキャンセルすることができます。 ご注文のキの場合は、当サイトのお問い合わせ窓口までご連絡ください。

(2)商品発送後のキャンセル等は、お送りいただいた商品が不良品またはご注と異なる場合に限り、お受けいたします。 (商品到着後7日以内にご連絡いただいた場合に限ります。)基本的にお客様都合によるキャンセル・返品は承っておりませんので、ご注文の際はよくお選びください。

(3) 前項にかかわらず、次の商品はキャンセル・返品・交換をお受けできません。

・開封・使用した商品

・到着後7日以上経過した商品

・お客様による傷、汚れのある商品

・包装のない商品(袋・ケース)

・オーダーメイド商品や名入れ商品など、お客様のために加工を施した商品

・その他、商品紹介ページに返品不可と明記している商品(詳しくはお問い合わせ窓口までお問い合わせください)

(4)商品に明らかな欠陥がある場合、または商品に欠陥がある場合の返品にかかる送料は弊社が負担いたします。 商品がお気に召さなかった場合、またはお客様のご都合による返品・交換をご希望の場合、送料はお客様のご負担となります。

Cancellation/refund/exchange
(1) You can cancel your order within 12 hours from the order date. If you wish to cancel your order, please contact the inquiry window on this site.

(2) We will only accept cancellations after the product has been shipped, etc., only if the product sent is defective or different from the product ordered. (Only if you contact us within 7 days of product arrival.) Basically, we do not accept cancellations or returns due to customer convenience, so please choose carefully when ordering.

(3) Notwithstanding the previous paragraph, the following products cannot be cancelled, returned or exchanged.

・Items that have been opened or used

・Products that have passed more than 7 days after arrival

・Products scratched or soiled by customers

・Products without packaging (bags/cases)

・Products that have been processed for customers, such as custom-made products and products with names

・Other products which clearly state that they cannot be returned on the product introduction page (please contact the inquiry desk for details)

(4) If there is an obvious defect in the product or if the product is faulty, we will bear the shipping costs for returning the product. If you do not like the product, or if you wish to return or exchange the product at your convenience, the shipping costs will be borne by the customer.